Nederlands

Functieverzoek

Blader door berichten, reageer erop en geef ons aanbevelingen voor verbeteringen van functies op Ring.com en in de Ring-app.
R
ring chime (pro) vs ring intercom.

ondersteuning voor de ring intercom met de chime (pro), zodat die ook afgaat als er bij de hoofd ingang op de bel word gedrukt etc, deze functionaliteit mis ik op mijn chime en intercom.

40

2

0

27-10-2024 01:53:59

Reacties (1)

• M

Hallo, bedankt voor je bericht en welkom op onze nieuwe Nederlandse Ring Community!Op dit moment werkt de Chime Pro alleen als wifi extender met de Ring Intercom. We waarderen je feedback en zullen deze intern doorgeven.

1

30-10-2024 03:04:17

R

Bedankt hiervoor! het verbinden met de chime pro was ook niet helemaal optimaal ingeregeld, als je de intercom wil verbinden moet je dat via de intercom zelf doen vanuit de apparaat gezondheid doen, je krijgt nergens anders de optie anders dan mijn deurbel en camera, die kan je wel rechtsaf via de chime configureren. dus aan beiden mag nog een beetje aan gesleuteld worden maar voor de rest werkt het prima!

0

31-10-2024 03:51:27

Heb je geen antwoord gevonden?

Log in of maak een Ring-account om een vraag te stellen en deel te nemen aan het gesprek.

Meest behulpzame leden

J

Justin_Ring

2

Gebruiker
Oplossingen

W

WMRing

1

Gebruiker
Oplossing

J