Nederlands

Algemene onderwerpen

Weet je niet waar je moet zijn? Blader door algemene berichten, onderwerpen, discussies en meer
U
Terugbetaling abonnement

Op 10 januari mijn abonnement stop gezet. Inmiddels bijna 3 weken verder en ondertussen 3 keer gesproken met Ring medewerkers op de chat wanneer ik mijn terugbetaling kan verwachten. Iedere keer werd gezegd tussen 5 en 7 werkdagen. Even geduld, komt goed meneer.  Vandaag (3de keer) op de chat gevraagd om te controleren of de betaling uberhaupt wel was verwerkt. Dit was helemaal niet het geval! De andere 2 medewerkers hebben helemaal niks gedaan en gecontroleerd. Terugbetaling gaat blijkbaar niet automatisch. Slechte klantenservice en dit was ook niet de eerste keer. Vorig jaar het zelfde verhaal. Vandaag na het chatgesprek met de 3de medewerker heeft Chevano het direct doorgezet en in orde gemaakt. Bevestiging ontvangen via de mail van de terugbetaling. 

14

2

0

29-01-2025 08:44:06

Reacties (1)

• M

Hallo, bedankt voor je bericht op onze Ring Community. Wij hechten veel waarde aan de feedback die je bied over onze klantenservice, dit helpt ons om verbeteringen voor de toekomst door te voeren. Je ervaring is niet de standaard die wij willen volgen. Mocht je nog meer hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via Facebook, waar je ook geholpen kunt worden. 

0

30-01-2025 10:44:01

Heb je geen antwoord gevonden?

Log in of maak een Ring-account om een vraag te stellen en deel te nemen aan het gesprek.

Meest behulpzame leden

J

Justin_Ring

2

Gebruiker
    Oplossingen

W

WMRing

1

Gebruiker
    Oplossing

J