Glaasje videodeurbel ring pro
Goedemiddag, Ik ben naar hier doorverwezen door de customer support in de hoop dat er hier wel een oplossing van komt. Bij mijn ring pro videodeurbel is de lijm van het glaasje losgekomen met als gevolg glaasje valt op de grond en is gebarsten. Nu is het toestel 1,5 jaar oud dus zeker nog in garantie en is de beschadiging enkel en alleen veroorzaakt doordat de lijm is losgekomen. Ik krijg van jullie support een link van de Amerikaanse Amazon om een nieuw glaasje te bestellen maar ben het hier niet mee eens. Ik verwacht een nieuw glaasje van jullie te krijgen. De support zegt dat mijn feedback zal worden doorgestuurd maar als ik vraag naar hoe de verdere opvolging gaat gebeuren weet de support niet goed wat antwoorden. Ik kan in ieder geval volgens hem nergens anders terecht dan bij de support die beloofd de feedback door te sturen of hier op het forum. Dus nu zitten we hier. Doet ring dan niet aan complaint management? Hopelijk kunnen jullie mij hier wel voort helpen?
11 •
2 •
0 •
21-04-2025 11:17:58
Heb je geen antwoord gevonden?
Log in of maak een Ring-account om een vraag te stellen en deel te nemen aan het gesprek.
Communitybronnen
Meest behulpzame leden
Alle bekijken
© 2024 Ring LLC of haar gelieerde ondernemingen