Power Kit V3 mechanische deurbel nooit meer leverbaar.
Ik heb een power kit nodig zoals aangegeven op jullie website. Ik heb een Ring pro 2. Helaas twee keer tevergeefs support gebeld. Komt nooit meer leverbaar, terwijl in de US nog prima besteld kan worden alleen verzenden niet naar NL. Ik wil graag mijn bestaande ding dong bel behouden waardoor dit een vereiste is. Graag samen tot een oplossing komen. Dit is toch niet acceptabel.
19 •
2 •
1 •
05-12-2024 11:52:12
Reacties (1)
- U
Hallo Marijke, bedankt voor je reactie. Ik krijg het gevoel dat de ring pro 2 discontinued is. De powerkit is al maanden niet te bestellen. Ik kan op deze manier mijn huidige gong niet aansluiten. Het uitblijven van een oplossing vanuit jullie kant vind ik toch echt een gemis bij zo'n duur product. In jullie eigen handleiding staat duidelijk aangegeven Pro Power Kit vereist? Ja - alleen PPKv3 Ik heb hem geprobeerd aan te sluiten zonder, maar dan blijft er spanning lopen. Dus dit is geen optie.
•0
19-12-2024 09:07:20
Heb je geen antwoord gevonden?
Log in of maak een Ring-account om een vraag te stellen en deel te nemen aan het gesprek.
Communitybronnen
© 2024 Ring LLC of haar gelieerde ondernemingen
Marijke_Ring
Hallo, bedankt voor je bericht op onze Ring Community. Op dit moment hebben wij geen exacte datums wanneer er een product weer op voorraad zal zijn, dit betekend ook, dat in zulke gevallen het niet mogelijk is voor onze klantenservice om er eentje op te sturen. Wij snappen ook dat je het op een ander markt van Ring ziet, maar beide markten zijn anders met verschillen in producten.
0
11-12-2024 11:53:30
•