Algemene onderwerpen

Weet je niet waar je moet zijn? Blader door algemene berichten, onderwerpen, discussies en meer
U
App werkt niet goed in Android tablet, wel in Android telefoon
battery-video-doorbell
probleemoplossing
app-instellingen

Hallo, ik heb een Samsung tablet en een Samsung telefoon. Op de telefoon werkt de Ring App naar behoren, maar op de Tablet niet. Als ik op de tablet het menu start(3 lijntjes), dan kies voor Apparaten, en dan mijn video deurbel kies, zou ik een pagina moeten krijgen met een aantal afbeeldingen waaronder "geschiedenis", "Apparaatgezondheid", "bewegingsinstellingen" en nog een paar. Maar op de tablet krijg ik een leeg scherm met alleen de mogeliojkheid om terug te gaan. Als ik op de lege pagina klik krijg ik het overzicht van de Apparaatgezondheid. Ik kan alle andere opties dus niet kiezen. Ik heb de app verwijderd, Avast security en Ziggo Safe Online uitgeschakeld en de app opnieuw geïnstalleerd. Heeft niet geholpen. Weet iemand een oplossing? De online chat kwam helaas niet verder dan me een telefoonnummer te geven, maar dat is telkens niet te bereiken.

3

1

0

05-04-2025 01:04:14

Geen reacties gevonden

Heb je geen antwoord gevonden?

Log in of maak een Ring-account om een vraag te stellen en deel te nemen aan het gesprek.

Meest behulpzame leden

T

TonyMan

1

Gebruiker
Oplossing

B

Boone

1

Gebruiker
Oplossing

J