Nederlands

Ring-beveiligingscamera's

Blader door posts, reageer erop en praat mee over de Ring-camera's voor binnen en buiten.
U
Roest
draadloze-beveiligingscamera's

Een van mijn camera's is aan het roesten. Hierover heb ik contact gehad met Chevano en hij vertelde dat hij mij hiermee niet kon helpen. De uitleg die hij gaf sloeg nergens op, er werd door Ring geen service geboden voor een dergelijke beschadiging. Maar het is geen beschadiging, het is een defect. Daarnaast is de camera nog geen 2 jaar oud. Als ring buitencamera's levert dan moet ik er als klant er toch vanuit kunnen gaan dat de camera's niet zullen roesten? Ook ben ik van mening dat dit onder garantie opgelost moet worden omdat de camera's nog geen 2 jaar oud zijn. De roest zit op het gedeelte aan de onderzijde van de camera, waar de accu zich bevindt. De camera in zijn geheel hoeft niet vervangen te worden, ik wil graag dat het betreffende onderdeel wordt vervangen. Met vriendelijke groet, Hans.

12

2

0

12-01-2025 09:51:47

Reacties (1)

• M

Hallo, bedankt voor uw bericht op onze Ring Community. Het beste in zo een geval zal zijn om nogmaals in contact te komen met onze klantenservice en mogelijk tijdens het gesprek ook foto's opsturen. Ring vervangt geen onderdelen. Als er een vervanging voorkomt, gaat het gehele apparaat vervangen worden. 

0

12-01-2025 12:11:03

Heb je geen antwoord gevonden?

Log in of maak een Ring-account om een vraag te stellen en deel te nemen aan het gesprek.

Meest behulpzame leden

J

Justin_Ring

2

Gebruiker
    Oplossingen

W

WMRing

1

Gebruiker
    Oplossing

J